meh follow meh

Sunday, June 13, 2010

brkenaan dgn blog saya.


xbest la blog ni::fadzlie say=g mam r ko..pe ko sibok
byk entry pasal kete je::fadzlie say=da aku minat nk wt cne.xkan aku nk cte pasal tdung plak..
asal folower x ramai?::fadzlie say=da dowg xnk follow.xkan aku nk pkse..
cbe la wt entry mnarik sket::fadzlie say=ko nk bce..xnk p main jauh2
orang bg pndapat tamaw dgr!::fadzlie say=pndapat ko buduh
ade ke org ske gan blog awk ni?::saya xkesa ade ke x..kalo ade alhmdla..kalo xde nk wt cmne?xkn nk pkse?sory beb..

kesimpulanya,blog ini dihasilkan mengikut kretiviti tuan tanah blog ini iaitu Dato' Mohd Fadzli bin Mohd Arifin..oleh yang sedimikian,dato fadzlie tidak perlukan kritikan yang 'mmbunuh'.hanya kritikan yang mmbina sahaja akan dtrima..tq.


(sangat seronok mnjadi seorang yg perasan da gilak kuasa.try ler...)

No comments: