meh follow meh

Monday, December 20, 2010

pantai.-.

Thursday, November 18, 2010




8/9 nov 10.
percutian GENG LEMON
balau balau dan balau.
skali pandg mcm indao gan bangla baru trun dr tongkang...hahah

sementare tgu sume siap dhidangkan
ayam-->5eko
caru-->13 eko
pari-->8eko dibelah 2..

walaupun camp ni sume laki,ttap best n mse yg sesuai
nk release tension...
ak memg pntg kalo owg ajak g camp..

mana?
bila?
ok..on!

cume waktu ni kurg slamat sebb angin mousun barat daya bergerak ke arah selatan dunia dan melalui depan kampung nelayan seterusya memasuki liang pokok bakau..

kesimpulan nya..angin sangat kuat..sampai koyak penempatan sementare ak...

ha..den dapek da
tag dri ita..kawan den merangkap
kawan pado kkasih den..

den cube jawab yo..
twenty five thing pasal den?


haa..ko baco eh jang.
.den nk koba nie,,,


1. den seowg laki...
2.den bkn lombut..awww..
3.impian den nk dapek bdan mcm ha tu..sapo tu...aarron ajih..
4.den ni fanatik kt keto..keto lamo2 la..xpayh poning nak bayo blan2 yo..
5.sanggup den perabih duet kt keto..
6.no 1, mak...
7.den nk jdi kayo..
8.x minat den kek owg kiro2 neh..
9.den suko kaver macho kek depan pompuan..

adeh...bru 9 ni jang..apo laie neh...

10.ha...den suko masak..wlaupn x pandai..
11.den dapek smbg ingtrasi kek poli pd..
12.suko bnde yg kilat
13.makan nasi sodap
14.peberet den air susu.
15.den xpandai mara..
16.den suko ganjing kek owg.(sampai owg tu mnagis)kn lell?
17.maso lapang den diisi dgn pkare2 lagha!
18.den ni hangat2 tahek ayam.
19.kalo den mara,...den suko mkn..p2 tido..bgun dri tdo kompem mara ilang
20.seblom ade lptop gan bodband..den suko tgk movie kt tb..sampai mampos..
21.saiz pgg den 34..sape nk bg den hadiah...silo2 la yo..
22.den ado kkasih
23.den nk kawen um0 28! (stanby yo pado yg bkenann 2)
24.den nk anak 3 owg jo.kalo dpek lobeh den xkesah.
25.den sgt comel dan masih bergetah..(silo mnyah sepuas-puasnye oke..hahaha)



adeh..mcm jawab spm plak dah..
bepoluh den jawab ni ha..

namo bawah ni silo jawab yo..

timah nur azhani
sehasa
azdli
ain
ejat gugurl

metroSEKSsual






laki metroSEKSual bukanlah laki homoseksual sb mereka adalah lelaki sejati yang memiliki keluarga yang bahagia. Mereka sebenarnya adalah lelaki yang mengagumi dirinya sendiri atau biasa disebut narsistik.

Siapakah lelaki metroseksual ini?
1.laki yg pntgkan gaye
2.laki yg berpelajaran
3.laki yg lembut...aWWW
4.laki yg menghargai dri sdri dn suke bpewatakan mnarik
dorg ni memg akan sentiasa kemas..ad plak anggp glongan mcm ni gay!

biasa dorg ni xkn pgi guntg rambut kdai india tepi jalan 2..tmpt dorg besenye salon 4,5 dan 80 bintangi.ade jgk memilih penatarias profesional untuk memotong rambut mereka.

kalo seblom ni pompuan lebih crewet nk bli alat2 solek..kaum ni pn jgk same,..kalo ade nmpk laki dok dalam kdai2 alat solek lame2 asik amek ltak balik brg yg dorg pgg 2,tu tndenye diorg teliti dalam pmilihan alat pnjagaan diri..
p/s:adegak laki yg dok lame2 sebab nk usha awek cashier kdai 2..haha

tersebut lah kisah angkara veet..veet adelah alat penanggal bulu kaki umumnya untuk kaum pompuan..bg mereka yg tak suke bulu kaki,gnekan veet untuk memudah dan melicinkan kaki anda tanpa mencukur..

p/s..bendealah ni XBOLE digunkan untk mmbuang janggut,misai dan segala bulu lain selain bulu kaki termasuk rambut..

Wednesday, November 3, 2010

oh KWSP


addoi....che mek molek...2 mgu lepas pegi kwsp jb..bonde mau kluarkan dwet sket nk wt suppot pbelanjaan blajo nnti..memg mgarap sgt dwet 2...brsemangat pye pasal lepas suboh grak trus..hahahaha..sampai2 jek pgawai 2 cakap..

"er..akak,akak kene dftr anak akak dulu..ok..lpas akak daftar..akak bru leh claim balik dwet yg akak da gne kan tu kt KWSP ni,mknye,segala resit pembayaran yg akak wt tok anak akak ni sambung blaja akak kene fotostat dan bg pada kami salinan nye.."

hahaha...hancor lebur hrapan aku..dgn keadaan pgawai yg kurg mesra alam seterusnye menaikkan indeks kemarahan aku..mnyakitkan hati gile vavi..ade ke die cakap yuran rm50?kapla baf fuck die..yuran skola aku dulu pn dekat rm1oo...ap kejadahnye sume nie?
hahahha...oh tahi...

Friday, October 15, 2010


evo lancer versi waja...adoi...memalukan rseye mcm ni..sume mau ikot jepun ke..sume teknologi pakai lua ngare..yg naik name p*****...ape da....bkk mte sket.....
teknologi yg kite bge kan..CPS..hahaha...bkn nk jatuhkn industri otomobil ngare sdri..
pkir logik suda..tahan ke?material body?enjin?

bntuk sebijik plk mcm evo10...kalo mcm ni..even kete ni korg baru beli..ade ke org respek?
bg aku la..same je mcm pakai brg ciplak..just my 2 cent...kalo model persona power wndow sng rosak..yg ni ape plak..

mase kete kluaran toyota dtarik balik dri eropah tahun lepas xsilap..MR presiden toyota mintak maaf sampai mngis pade plangan yg beli model Lexus x silap..ADE ke presiden proton buat mcm 2?

ade dpt info di facebook..proton menyarankan dlam bajet 2011 kete lebih usia dilupuskan..bg mmberi pluang menaikkn industri pemotoran malaysia..alah mak...pkir logik der...kt jepun,kete dorg rege mura..sbb 2 ckup time dorg le scrap jd hafkat..hafkat ye pn anta kt malaysia..walaupn da potong 2 kete 2..sebab...enjin gan tech dorg..high perfomance...kalo kt malaysia ni..kete scrap jd hafkat,mau export g mne?

bkn mau jtuhkan mne2 pihak..kte maseh lom bole bbange dgn pncapaian yg ade skrg nih..
tarantula kuniN terbaek..reg year:1985-2010=25tawoon...

1. Bila sorang wanita mengatakan dia sedang bersedih,tetapi dia tidak menitiskan airmata,itu bermakna dia sedang menangis di dalam hatinya.

2. Bila dia tidak menghiraukan kamu selepas kamu menyakiti hatinya, lebih baik kamu beri dia masa untuk menenangkan hatinya semula sebelum kamu menegur dengan ucapan maaf.

3. Wanita sukar nak cari benda yang dia benci tentang orang yang paling dia sayang (sebab itu ramai wanita yang patah hati bila hubungan itu putus di tengah jalan).

4. Sekiranya sorang wanita jatuh cinta dengan sorang lelaki, lelaki itu akan sentiasa ada di fikirannya walaupun ketika dia sedang keluar dengan lelaki lain.

5. Bila lelaki yang dia suka dan cinta merenung tajam ke dalam matanya, dia akan cair seperti coklat!!

6. Wanita memang sukakan pujian tetapi selalu tidak tau macam mana nak menerima pujian.

7. Jika kamu tidak suka dengan gadis yang sukakan kamu separuh mati,tolak cintanya dengan lembut,jangan berkasar sebab ada satu semangat dalam diriwanita yang kamu tak akan tahu bila dia dah buat keputusan,dia akanlakukan apa saja.

8. Sekiranya sorang gadis mula menjauhkan diri darimu selepas kamu tolak cintanya,biarkan dia untuk seketika.Sekiranya kamu masih ingin menganggap dia sorang kawan,cubalah tegur dia perlahan-lahan.

9. Wanita suka meluahkan apa yang mereka rasa.Muzik,puisi,lukisan dan tulisan adalah cara termudah mereka meluahkan isi hati mereka.

10. Jangan sesekali beritahu perempuan yang mereka ni lansung tak berguna.

11. Bersikap terlalu serius boleh mematikan mood wanita.

12. Bila pertama kali lelaki yang dicintainya dalam diam memberikan respon positif,misalnya menghubunginya melalui telefon,si gadis akan bersikap acuh tak acuh seolah-olah tidak berminat,tetapi sebaik saja ganggang diletakkan,dia akan menjerit kesukaan dan tak sampai sepuluh minit,semua rakan-rakannya akan tahu berita tersebut.

13. Sekuntum senyuman memberi seribu erti bagi wanita.Jadi jangan senyum sebarangan.

14. Jika kamu menyukai sorang wanita,cubalah mulakan dengan persahabatan.Kemudian biarkan dia mengenalimu dengan lebih mendalam.

15. Jika sorang wanita memberi seribu satu alasan setiap kali kamu ajak keluar,tinggalkan dia sebab dia memang tak berminat denganmu.

16. Tetapi jika dalam masa yang sama dia menghubungimu atau menunggu panggilan darimu,teruskan usahamu untuk memikatnya.

17. Jangan sesekali mengagak apa yang dirasakannya.Tanya dia sendiri!!

18. Selepas sorang gadis jatuh cinta,dia akan sering tertanya-tanya kenapalah aku tak jumpa lelaki ini lebih awal.

19. Kalau kamu masih tercari-cari cara yang paling romantik untuk memikat hati sorang gadis,cubalah rajin-rajinkan tangan menyelak buku-buku cinta.

20. Bila setiap kali gambar kelas keluar,benda pertama yang dicari oleh wanita ialah siapa yang berdiri di sebelah buah hatinya,kemudian barulah dirinya sendiri.

21. Bekas teman lelaki akan sentiasa ada di fikirannya tetapi lelaki yang dicintainya sekarang akan berada di tempat teristimewa iaitu di hatinya!!

22. Satu ucapan 'Hi' sahaja sudah cukup menceriakan harinya.

23. Teman baiknya saja yang tahu apa yang sedang dia rasa dan lalui.

24. Wanita paling benci lelaki yang berbaik-baik dengan mereka semata-mata nak tackle kawan mereka yang paling cantik.

25. Cinta bermaksud kesetiaan, ambil berat, jujur dan kebahagiaan tanpa sebarang kompromi.

26. Semua wanita mahukan sorang lelaki yang cintakan mereka sepenuh hati..

27. Senjata wanita adalah airmata!!

28. Wanita suka jika sesekali orang yang disayanginya mengadakan surprise buatnya(hadiah,bunga atau sekadar kad ucapan romantis).Mereka akan rasa terharu dan merasakan bahawa dirinya dicintai setulus hati.Dengan i! ni dia tak akan ragu-ragu terhadapmu.

29. Wanita mudah jatuh hati pada lelaki yang ambil berat tentang mereka dan baik terhadapnya.So,kalau nak memikat wanita pandai-pandailah...

30. Sebenarnya mudah mengambil hati wanita kerana apa yang dia mahu hanyalah perasaan dicintai dan disayangi sepenuh jiwa.

Monday, September 6, 2010

1 pagi waktu malaysia..

kringgg kringg....
hanfon byi..tekan button
answer dalm mate terpejam
dan hati rancak memaki...
(cipan tol org ni kol aku malam2)
skali die da...adoi....
xjd plak nk mara....
dalam keadaan mamai,
"gemok,haritu nk gambar kn,
nanti on 9 check ur mail ok.gud nite sygs"
tu jek yg aku gat......dan pabila menjelang sahur......................................................


f***

die suda beli????
nk di mara sayang,
nk di pukul cinte,
nk di sound kekasih...
adess.....
setaun pye angan2 die plak dapat..
tipu la kalo x jeles...
bkobar2 rse nye tok next hangout...
lell oh lell....ptot la shari 2 ni mod cntik jek....


ita,itu nama die cmre..ksian ko yek bru jmpe gakye bnde nie...
muahahaha...
tpi knpe ko ek dapat pgg dulu dri aku?
ko memg x ptot la....
saje nk bg panas....








Saturday, August 28, 2010

tebakar plak ati bile dapt tw die nk dslr...
pergh..aku yg nk bnde 2 dri dulu..
die plak dapt...memg reski die kot..p ape
macam pn jelez beb....
p xpe la..
nnti hangout bley gne ...
kn x3??
hehehehe...

Thursday, August 26, 2010

holiday in lancang






holiday in lancang
muahahahaha
ini gajah
g.a.j.a.h bnatg yg plg besar kt darat..
19 jan 10...
1st tyme tgk,pgg n tungg gajah...
ntah mcm ne c lele ni bley plan plak nk g sana..

mandi bsame
2jam lebih kalo dari kl pada kelajuan 110km/h
tiada bayaran masuk..
cume kene bg nme gan no ic jek
(tkot ade yg mati kene kentot gajah nie..

lele mmbri anakye makan...



seharian bersama binatang
tq pada lele yg cumel
sbb bawak saya p cni...

Wednesday, August 25, 2010

25/8/2010

pekak kan mate........


butekan telinge



mencoba untuk chilL~~~~


chooobaannnnn

ingat....ape yg terjadi harini
itu sume
chooobaannn
bukan betul2 tapi,
choobaannn..
ingat....
jgn spoilkan weekend nie....
walau pe tjd itu sume...
chobaannnn



oh mate,bley x esok ko ngantok lepas
smyg jumaat sampai mgrib?
then pas je smyg mgrib ko ngantok lagi sampai pkl 10??
haaa.......
payah mau trima ini situasi....
adui....

Friday, August 20, 2010

mid night tea time





aktiviti selepas terawih...
diketuai adun kampung jawa merangkap
noja masjid surau kampung...

wakil dari adun warung peroyo....
hahaha
susu mnjadi plihan~~

Thursday, August 19, 2010

kebahagiaan dalam perpisahan....


tepat jam 8:35 malam smlm.....


kringg3....
den donga stu suara sumbang yg bbyi
"ngah..kete ko x sempat siap seblom
raye ni..barang xde la.bia die wt slow2..baru puas aty...
nanti pape pkmbangan aku inform"

arghhhhhh...wtf!
hancor sume yer!

..make tehasil la puisi ini.......
hancur hatiku...mengenang dikau...
mnjadi ekzos trumpet,
yang ku idam2kan..
pergi........
kau pergi.........
sayu.....tanpamu...
hikayat rembat mu ku tiada lagi....
walaupn,angin rindu..
bgitu la agak nya cinta kasih...
keto den tak kan mampu,
memotg kete ekau...
walaupn laju,pado musim luruh...

p/s:penulis masih lg dalam
keadaan trauma selepas mndgr brta
tersbut dan semasa mncpta puisi diatas..

kaMi buKan AH loNg




kami bkan ah long..kami hanya pemberi pnjaman mengikut syariat islam..
dalam syarikat ini
kami mmpuyai 3 org staff shj.
.
pengurus syarikat
pengurus bahagian pinjaman..
(muke sangat manis)


pengurus bahagian pengutipan debit

kami hanya memberi pinjaman kepada sesiapa yang nk pinjam.
P/S
kepada anda yang telah bertanya
berkenaan dgn apa saja yang berkaitan
dengan syarikat kami,
anda adalah DIWAJIBKAN
meminjam.pelbagai surat menyurat tidak akan dilayan
adalah termaktub dalam perlembagaan
ah long semalaysia

Friday, August 13, 2010

ko xpuase nanti waktu berbuke ko p duk depan..bia pwg pose je makan..jgn nk sibuk kaco owg pose..ha...nanti owg da bes makan,bru la ko bley makan..tringat mse kcik2 dulu...bnde ni la yg wt aku pose smpi skrg.....
kalo dipk blek memg klaka...hahaha
pose penuh dapt rm10 dwet rye dr arwa ayh...
kami 2 bradek mnhan pose 1 bulan demi rm 10...
hahaha...
kalo waktu buke,ayah sediakan sume..mak keje...
memg ayah x masak,tpi ayah
hidangkan makanan berbuka tuk ktorg 2 bradik..mase ni adek kcik lg..
ayah bli kuih,yg wajib msti air soya..
pling suke tgk ayah waktu buke,
sngat berselera ble die makan..
skrg kalo buke kt ruma...
cuma kami be3 je...


al-fatihah