meh follow meh

Sunday, July 11, 2010



ape sial..tup2 ko blame aku kt fb..
agak2 la der..ape ko tw?
hentam aku...aku tw aku x datg..
bkan sengaja...
kalo aku xnk keje 2,x briye la aku kol bagai nk mintk..
aku siap offer lgi surat repot eksiden aku 2,kalo nk bkti la..
pe yg aku mampu cakap...
BE A PROFESSIONAL WORKER

alhmdla la kalo siapa yg aku maksudkn ni bace pe yg aku tulis ni..
skali lgi aku mntk maaf la kalo wt ko malu..
memg prbuatan aku 2 memalukan,
tpi kadg2 ble aku pk blek memg x ptot la nk salahkan aku 100%

muke aku pun ade harge jgak..
ape macam pn boley setel ma.
seekor naga yang bijak,
tidak akan mnambah ekornya supaya lebih panjag,
tapi die akan tambahkan kepalanya supaya
akan lbih byk ekor naga yg ade.




ini bukan satu hujah yg penuh
ketaksuban .ini adalah sentuhan
jari yg datg dri ketidakpuasan hati

No comments: